شناسهٔ خبر: 112286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گیلانغرب؛

آغاز اجرایی طرح روکش آسفالت محورهای مواصلاتی گیلانغرب

ببینید/ روکش آسفالت برخی  محورهای روستایی استان خراسان جنوبی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گیلانغرب گفت: اجرای نهضت آسفالت در محور های اصلی و روستایی این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) حسین خاطریان افزود: ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای روکش آسفالت ۳۸ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی محورهای مواصلاتی این شهرستان هزینه می شود.

وی اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت در محور قاسم آباد راه روستایی گل خیرک، فاز دوم روستای چشمه مورینه، محور کله شک و سوخور مروتی نیز مورد موافقت قرار گرفت و این پروژه ها همزمان با پروژه های در حال اجرا طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

خاطریان در ادامه با اشاره به آغاز عملیات روکش آسفالت جاده نسار دیره در گیلانغرب، این محور به طول ۱۰ کیلومتر علاوه بر راه ارتباطی روستاهای شامار و نسار دیره به عنوان کوتاه ترین مسیر و راه دوم ارتباطی گیلانغرب به سرپل ذهاب نیز محسوب می شود.

وی اضافه کرد: با وجود مشکلات اعتباری تلاش می شود کل مسیر روکش آسفالت شود ضمن اینکه نقطه حادثه خیز این محور در حوالی روستای شامار نیز در حال تعریض و اصلاح است.

خاطریان گفت: تاکنون پنج کیلومتر از محور گیلانغرب به اسلام آباد غرب در دهستان چله نیز روکش آسفالت شده و توقف عملیات به دلیل پیگیری قضایی موضوع جبران خسارت محور باقیمانده از طریق پیمانکار قبلی بوده که پس از صدور رای قضایی پرونده مذکور ادامه مسیر نیز اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین تعریض نقطه حادثه خیز تنگ حاجیان با اصلاح پل اصلی آن به پیمانکار محول شده و با تلاش های صورت گرفته پنج دهنه پل تخریبی در محور منطقه گردشگری قلاجه نیز بازسازی شده است.

شهرستان گیلانغرب با ۵۰۰ کیلومتر راه های مواصلاتی دومین شهرستان وسیع استان پس از کرمانشاه است.

انتهای پیام/