شناسهٔ خبر: 11231 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور؛

مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب شد

انتصاب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور طی حکمی مدیرکل دفتر حقوقی این شرکت را به مدت دو سال در این جایگاه منصوب کرد.

به ‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در حکمی معصومه ابراهیمی را به ‌عنوان مدیر کل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب کرد.

در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌آبادی از مدیرکل جدید خواسته شده است تا با استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس، تمام توان خود را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت فرودگاه‌های کشور با تأکید بر اجرای دقیق مأموریت‌های ذیل به کار گیرد:

۱-  تلاش در جهت تقویت ساختار و ارتقای توان حقوقی شركت با هدف بالابردن دامنه و كیفیت خدمت رسانی به ذینفعان با تأكید بر به روز رسانی دانش، ضابطه‌مند نمودن فعالیت‌های حقوقی و كادرسازی و همتاپروری، ضمن استفاده از تجارب نوین جهانی.

۲-  اصلاح اساسنامه و آیین‌نامه‌های شركت و بررسی دیگر راهكارهای قانونی موثر در جهت اصلاح ساختار اقتصادی و توسعه درآمدها با تأكید بر استقلال مالی و مدیریتی شركت و همچنین تسهیل فرایندهای جذب، جبران خدمات، بهبود معیشت و توسعه رفاه كاركنان با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و معاونت توسعه مدیریت و منابع.

۳-  ساماندهی چارچوب كلیه قراردادها با اولویت قراردادهای سرمایه‌گذاری با هدف جلوگیری از تضییع حقوق و منافع شركت و اجتناب از خسارات ناشی از بروز اختلافات حقوقی ضمن همكاری با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت.

۴-   اقدامات لازم قانونی جهت مستند سازی و تملك كلیه اراضی فاقد سند شركت.

۵-   حضور موثر و بموقع در جلسات كمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، هیات دولت و... و. بمنظور تبیین و دفاع از پیشنهادات، نظرات و منافع شركت.

۶-  ارائه مشورت‌های حقوقی لازم به واحدهای سازمانی در جهت ایفای بهینه وظایف محوله.

۷-  مطالعه مستندات و تحلیل عملكردهای قانونی سالانه شركت با هدف مرتفع نمودن مغایرت‌های اعلام شده از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین انجام تكالیف قانونی ابلاغی از سوی مجمع عمومی شركت با همكاری واحدهای ذیربط.

۸-  برنامه‌ریزی موثر و آماده‌سازی بسترهای حقوقی لازم برای رویارویی هدفمند شركت با شرایط پسا تحریم.

بدیهی است، عملكرد آن مدیریت بر اساس شاخص‌های ناظر بر مأموریت‌های مذكور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و كلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شركت نیز موظف به همكاری كامل و حمایت‌های همه‌جانبه از سركارعالی جهت تحقق مأموریت‌های ابلاغی و دیگر برنامه‌های آن مدیریت خواهند بود.

پیش از این کاوان مسئولیت اداره‌کل حقوقی شرکت فرودگاه‌های کشور را بر عهده داشت./

نظر شما