شناسهٔ خبر: 112321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای ایمنی صورت پذیرفت:

عملیات روکش آسفالت محورهزارجریب شهرستان نکا

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی روستاهای منطقه هزارجریب شهرستان نکا و پیرو تاکید استاندار مازندران در سفر نوروز ۱۴۰۱ به این شهرستان آسفالت محور هزارجریب شهرستان نکا به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در حال انجام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، مصطفی قدمی خاطر نشان ساخت: روکش آسفالت محور نکا-هزارجریب  به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۶۲ میلیارد ریال که یکی از دغدغه مردم منطقه بوده ، از روستای زرندین سفلی آغاز و در حال اجراست.

وی همچنین از آسفالت روستاهای برما، لایی رودبار و لاکتراش به طول تقریبی 5 کیلومتر خبر داد و افزود: راههای شهرستان نکا از نظر حجم ترافیک و کاربران جاده ای بسیار مهم و استراتژیک به شمار می رود.

 قدمی گفت: این اداره عملیات روکش آسفالت در سه محور لایی، استخرپشت-سوچلما، گلورد و همچنین جاده های آنتنی شیت، زروم، ولامده و یعقوب محله به طول ۱۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی اعلام داشت طی یک ماه اخیر نیز عملیات لکه گیری رویه های آسفالتی معیوب نیز به صورت مستمر توسط راهداران پر تلاش اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا در دست اجرا قرار دارد.