شناسهٔ خبر: 112450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خبر داد:

افتتاح ۳ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری همزمان با سفر رئیس جمهور

کردستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان ۳ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، محمدراشد مدرس‌گرجی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های راه همواره از مطالبات مردم کردستان بوده و در این راستا پروژه‌های متعدد در سطح راه‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان افزود: متأسفانه شاخص راه روستایی آسفالت در استان بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است و همین امر موجب شده که مبحث آسفالت راه‌های روستایی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام شده طی ۲ سال پیش رو بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت می‌شود.

مدرس‌گرجی افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان ۳ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می‌شود. وی خاطرنشان کرد: ساخت راه روستایی به طول ۹۴ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی فرعی و روستایی به طول ۹۵ کیلومتر اصلاح ۸ نقطه پر تصادف ایجاد روشنایی طولی به طول ۴.۵ کیلومتر و ۲ باب آشیانه ماشین‌آلات از پروژه‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به کردستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان اظهار کرد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال شروع خواهد شد.