شناسهٔ خبر: 112558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور مسدودی فنوج_ کتیج_رمشک در جنوب سیستان وبلوچستان بازگشایی شد

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: مسیر فنوج_ کتیج_ رمشک در جنوب این استان با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری این اداره کل بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: این مسیر روز گذشته براثر طغیان رودخانه های محلی ناشی از بارندگی شدید در منطقه مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل بازگشایی شد.
وی ادامه داد: همچنان تلاش راهداران این اداره کل برای بازگشایی محور زرآباد به چاهان در جنوب استان ادامه دارد. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان افزود: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در مناطق جنوبی استان ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۰ اکیپ با ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل و دو دستگاه ماشین الات بخش خصوصی در آماده باش کامل درآمدند و اقدام به خدمات رسانی کردند.
قادری تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب سیستان و بلوچستان در روزهای آینده به رانندگان و کاربران جاده ای تاکید می شود ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری در مواقع لزوم حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.