شناسهٔ خبر: 112645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (طراحی) استان اصفهان؛

۲۰ لغایت ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱زمان دریافت کارت شناسایی آزمون ورود به حرفه رشته معماری (طراحی) / دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را به روز اخر موکول نکنید

آزمون ورود به حرفه مهندسان- اصفهان آزمون ورود به حرفه معماری (طراحی)، ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در ۷ حوزه امتحانی استان اصفهان برگزار می شود. و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ لغایت ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱فرصت دارند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عمار شهیر سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: آزمون ورود به حرفه معماری (طراحی) روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در هفت حوزه امتحانی استان اصفهان برگزار می‌شود.  

 وی با بیان اینکه این آزمون از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ برگزار می شود اذعان داشت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ لغایت ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ به سامانه ثبت نام آزمون ها به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی :  http://www.sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.  

 سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید براینکه داوطلبان آزمون ورود به حرفه معماری (طراحی) دریافت کارت شناسایی آزمون را به روز اخر موکول نکنند گفت: داوطلبان پس از دریافت کارت و با توجه به آدرس مندرج روی آن، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند تا در زمان برگزاری آزمون بدون نگرانی در جلسه حضور یابند.  

وی بیان داشت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی،   فواصل اجتماعی و رفاه حال شرکت کنندگان همچنین با توجه به تعداد داوطلبان در هر شهر، این آزمون در دانشگاه اصفهان- دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان- دانشگاه هنر اصفهان (دانشکده معماری و شهرسازی و دانشکده فرش) همچنین شهرستان های شاهین شهر و میمه-کاشان- لنجان و نجف آباد به طور همزمان برگزار می‌شود.  

 شهیر خاطرنشان کرد: سایر آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار که محل این آزمون‌ها نیز متعاقبا اعلام می‌شود.