شناسهٔ خبر: 112646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

واگذاری زمین برای ساخت مسکن ۴۰۰ خانوار از اقشار ویژه شهرستان کاشان

مجتبی آراسته - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: طی سال های اخیر، اراضی مورد نیاز جهت تامین مسکن ۴۰۰  خانوار از اقشار ویژه شهرستان کاشان تامین و واگذار شد.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار داشت: این اداره همسو با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و با تلاش و پیگیری مستمر، اقدامات ویژه‌ای را در راستای تامین مسکن اقشار ویژه شهرستان، خانه دار شدن افراد کم درآمد و کاهش قیمت مسکن بعمل آورده است.  

 وی اذعان داشت: با فعالیت های بعمل آمده طی سال‌های اخیر، اراضی مورد نیاز جهت تامین مسکن ۴۰۰  خانوار از اقشار ویژه شهرستان کاشان تامین و واگذار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص دیگر اراضی دولتی واگذار شده توضیح داد: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل اعم از محدوده و حریم شهرها براساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.  

 وی گفت: براین اساس ۱۰ هکتار اراضی دولتی شهرستان کاشان جهت احداث مکان‌های ورزشی و فضاهای آموزشی به ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، شهرداری و ... واگذار شده است.  

 وی با اشاره به ساخت مجموعه مسکن ۳۹۰ واحدی رزلند با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال آورده در حوزه ساخت واحدها بیان داشت: محوطه سازی این مجموعه با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال انجام که شامل جدول گذاری، آسفالت وزیرسازی معابر و ... بوده است.