شناسهٔ خبر: 112649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار نطنز؛

مبحث تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن نطنز بررسی شد

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار نطنز در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرماندار نطنز تامین اراضی برای اجرایطرح نهضت ملی مسکن به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه‌ای بمنظور بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نطنز با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدعباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز و معاونین و رؤسای ذیربط برگزار شد.  

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد، به طور ویژه مبحث تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی بالاخص مبحث تامین مسکن این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان نطنز ظرفیت‌های ویژه‌ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه ریزی دقیق است.  

وی افزود: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.  

 قاری‌قرآن با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت رسانی به مردم است اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه های مختلف رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.  

قاری‌قرآن با بررسی مشکلات اراضی این شهرستان و کارگاههای مزاحم شهری، ضمن ارائه راهکارهای مناسب، دستوات لازم در این خصوص را به معاونین این اداره‌کل ابلاغ کرد.  

وی به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.