شناسهٔ خبر: 112650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جهت توسعه شهری؛

تعامل و همکاری شهرداری و راه و شهرسازی برای حل مشکلات شهری کاشان

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار کاشان در راستای تعامل و همکاری بیشتر فی مابین راه و شهرسازی و شهرداری کاشان در نشستی مشترک مسائل شهری مرتبط مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه‌ای با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسن بخشنده شهردار کاشان، جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط به منظور تقویت و توسعه تعاملات و رفع مشکلات حوزه شهری کاشان برگزار شد.  

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد، در راستای تعامل و همکاری بیشتر میان مجموعه شهرداری و راه و شهرسازی و حل مشکلات موجود و مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گرفت و ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاهها، تصمیمات لازم اتخاذ شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه مسائل مرتبط با حریم برخی از مناطق و محدوده‌ها در این شهرستان را بررسی و دستورات لازم در این خصوص را به معاونین ذیربط ابلاغ کرد.  

 وی با اشاره به حجم بالای درخواست‌های قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ برای شهرستان کاشان، خواستار اقدامات ویژه برای تشکیل این جلسات از سوی معاونت شهرسازی و معماری این اداره‌کل شد.  

قاری‌قرآن به ضرورت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و راهکارهای لازم و عملی جهت تامین زمین برای ساخت مسکن را ارائه داد.  

گفتنی است: در این نشست مسائل و مشکلاتی پیرامون مباحث حقوقی، اراضی، واگذاری، طرح نهضت ملی مسکن و ... مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. و در جهت تسریع اقدامات و پروژه‌های مرتبط تصمیم‌گیری شد.