شناسهٔ خبر: 112655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خبر داد:

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی ) ۲۳ تیر ماه سالجاری برگزار می‌شود

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه ۶۳۴ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری ( طراحی ) پنجشنبه ۲۳ تیرماه سال جاری در استان شرکت می کنند، گفت: از این تعداد ۳۶۸ نفر زن و ۲۶۶ نفر مرد هستند که دراین کارزار علمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان  در رشته معماری (طراحی ) همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه  از ساعت  ۷:۳۰صبح به مدت ۷ ساعت در سه  حوزه  در گرگان  و یک حوزه در گنبدکاووس برگزار می شود.

وی ادامه داد:  دانشگاه فنی دختران مائده واقع در شهرک امام  حوزه بانوان در گرگان و دانشکده فنی شهید چمران واقع در خیابان شهید رجایی جنب کانون طه و شعبه دوم دانشگاه مائده واقع در عدالت ۱۳  حوزه آقایان در گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس واقع در کمربندی شهید صیاد شیرازی  حوزه آقایان و بانوان است.

ملک افزود: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتی با تاییدیه ثبت نام آزمون مجاز نیستند.

وی گفت : داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱ لغایت چهارشنبه  ۲۲/۰۴/۱۴۰۱ به سامانه ثبت نام آزمون ها به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی :  http://www.sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان با تاکید بر الزامات رعایت موارد بهداشتی جهت شرکت در آزمون  ، استفاده از ماسک برای ورود به حوزه ، حین آزمون و خروج از حوزه  و به همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده الزامی دانست و افزود:  داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.

ملک، هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته معماری( طراحی )  در پایه ۳ برای مهندسین بیان کرد.