شناسهٔ خبر: 112656 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

کشف محموله‌های ذرت سرقتی به وزن بیش از پنج تن در بندر امام (ره)

بندر امام مأموران یگان حفاظت بندر امام (ره) دو محموله‌ ذرت سرقتی به وزن حدودا ۲ و ۳ تن و به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حافظ دوم مسعود صفات؛ فرمانده یگان حفاظت بندر امام خمینی (ره) گفت: پس از بررسی صورت گرفته از دو دستگاه کامیون که تحت پوشش کامیون حمل داخلی و خالی از محموله برای خروج به دروازه شماره یک مجتمع بندری امام خمینی (ره) مراجعه کرده بودند، حین بازرسی بیش از ۵ تن محموله سرقتی ذرت جاسازی شده از آنها  کشف شد.  

وی افزود: به منظور تکمیل پرونده کامیون های مذکور حسب دستور مراجع قضایی در محل این یگان توقیف و پرونده مقدماتی به دادستان بندر امام خمینی (ره) ارسال شد.  

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، یادآور می‌شود با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی مأمورین یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی (ره) به عنوان ضابطین قضایی مطمئنا با همکاری و هوشیاری عوامل و دستگاه‌های مسئول در خروج کالاهای تجاری و غیرتجاری از این مجتمع پهناور بندری بیش از پیش شاهد افزایش سطح امنیت کالا خواهیم بود.