شناسهٔ خبر: 112657 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

آغاز ایمن سازی جاده نهاوند - فیروزان - کرمانشاه

ایمنی جاده ساماندهی و ایمن سازی جاده نهاوند - فیروزان - کرمانشاه، به عنوان یکی از راه های پرتردد و حادثه خیزغرب کشور آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: محور نهاوند-فیروزان- کرمانشاه از حادثه خیزترین محورهای غرب کشور بوده که این روزها در حال ایمن سازی است.

صفر صادقی راد با اشاره به اینکه این پروژه با مبلغی افزون بر ۱۸ میلیارد تومان در حال ساخت است، افزود: این طرح دارای سه مرحله است که مرحله نخست آن شامل لکه گیری پل حاج علیمراد تا کارخانه آرد خوشبختانه پارسال انجام شد.

وی با بیان اینکه نصب حفاظ میانی یا جداکننده نیز در این محورادامه دارد، یادآور شد: از این ۸۰ کیلومتر نزدیک به ۲۰ کیلومتر نیوجرسی گذاری شده و نصب نیوجرسی در محور کرمانشاه به طول ۱۳ کیلومتر از پل حاج علیمراد تا سه راهی دهفول نیز در دست احداث است.

مدیرکل راهداری همدان ادامه داد: دوربرگردان اصلی نیز از پادگان قدس و تعریض، سیستم روشنایی و ایمن سازی تقاطع طائمه نیز در دستور کار است.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: در استان همدان ۱۱۶ نقطه حادثه خیزوجود دارد که حدود ۵۷ نقطه رفع حادثه شده و در دست اقدام قرار دارد.

صادقی راد تصریح کرد: ۶۳ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که برای این تعداد اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی تأکید کرد: استان همدان در مجموع در تصادفات راه‌های برون شهری و روستایی رتبه یازدهم کشور را دارد.