به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان کرمانشاه نمایندگان تام الاختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رسیدگی به سوالات و مشکلات مردم در حوزه های راهداری و حمل و نقل جادهای در قالب میز خدمت طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مجتمع ورزشی آزادی واقع در بلوار شهید بهشتی جهت پاسخگویی مطالبات مردمی مستقر شده اند.
وی گفت: میز خدمت در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شود و بررسی تقاضا و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های ذیربط از جمله اهدافی است که با برپایی میز خدمت تلاش می شود مطالبات متقاضیان تحقق یابد.
به گفته وی: یکی از اقدام ها و الزام های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه های دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با حضور فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، مجید صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علایم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه ها، حسین پارسایی مدیر کل دفتر حقوقی، فیروز قیاسی مدیر کل نگهداری راه های فرعی و روستایی، فرهاد مهریاری مدیر کل دفتر ایمنی و ترافیک، پیمان مقدم معاون دفتر حمل و نقل کالا و دیگر روسای استانی تشکیل شده است.
کرمی خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ هم در زمان سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانیها است، همچنین مردم میتوانند از طریق نامه کتبی درخواستها و مشکلات خود را به نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برسانند.
انتهای پیام/