شناسهٔ خبر: 112831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور؛

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۹ میلیارد ریال پروژه راهداری

کرمی -مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۹ میلیارد ریال پروژه راهداری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: همزمان با بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۹.۵ میلیارد ریال پروژه راهداری در استان کرمانشاه انجام شد.

وی گفت:عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۱۰۳ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی در قالب ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری ۸ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کرمی افزود: عملیات ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شامل خط کشی سرد و گرم، نصب علائم، نیو جرسی، تعمیر و نگهداری روشنایی راه ها و... با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیار ریال و عملیات ساخت ۲۵ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱ هزار و ۶۸۰ میلیار ریال به بهره برداری رسید.

وی از ساخت و بهره‌برداری از ۳ راهدارخانه در شهرستان های دالاهو، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۳ پاسگاه پلیس راه در محورهای حمیل، گیلانغرب به کرمانشاه و پلیس راه خسروی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال احداث و به بهربرداری رسید است.

کرمی عنوان کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۴۵ کیلومتر از راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، ساخت ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال، تعمیرات پایانه های مرزی پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و تکمیل تقاطع غیر هم سطح سه‌راهی ایوان با اعتباری ۱۰۰میلیارد ریال و رفع نقاط پرحادثه باقیمانده از ۱۰۲ نقطه مصوب با اعتبار ۱ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده.

انتهای پیام/