شناسهٔ خبر: 112863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان؛

هموار شدن مسیر توسعه شهری دهاقان

نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان در نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان مبحث الحاق اراضی برای تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بصورت ویژه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان به منظور بررسی و رفع مشکلات مختلف این شهرستان با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص موارد مطرح شده در این نشست و مصوبات آن اظهار داشت: در شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان مصوبات مختلفی در حوزه راه و شهرسازی داشتیم و مبحث الحاق اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تامین مسکن ایثارگران به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.  

 وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۶۱۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان ثبت نام کرده‌اند اذعان داشت: از این تعداد تا کنون بیش از یکهزار و ۵۰ نفر تایید اولیه شده‌اند.  

 قاری‌قرآن افزود: در صورت الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر که مصوبات مرتبط با آن اخذ و در مرحله ابلاغ است مبحث نهضت ملی مسکن دهاقان و تعهد ایجاد شده برای ۲۰۰ واحد مسکن ایثارگران پوشش داده می‌شود.  

وی بیان داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات احصا شده این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اقدام‌های لازم با یک برنامه‌ریزی، زمان بندی و نقشه راه مشخص پیش خواهد رفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان بر ضرورت همدلی و وحدت میان همه مسئولان و خدمت صادقانه به مردم تاکید شد.  

وی سفر و بازدید میدانی مسئولان در شهرستان‌ها را موجب خیر و برکت برای آن شهرستان بیان کرد و اذعان داشت: این اقدام گامی موثر برای رفع موانع و مشکلات و همچنین محرومیت‌زدایی است.  

قاری قرآن گفت: با حضور در بین مردم و درک واقعی از مشکل‌های آنها بهتر می‌توان با یک حرکت انقلابی تدبیر کرد.