شناسهٔ خبر: 112878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان مطرح کرد:

روکش آسفالت ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان همدان

لکه گیری و آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان از روکش آسفالت ۷۰ کیلومتری محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی‌راد با اشاره به اهم اقدامات انجام شده اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، عنوان کرد: انجام ۷۰ کیلومتر روکش آسفالت (ماسه و رگلاتوری) در محورهای مواصلاتی استان، ۱۵ هزار و ۵۶۱ متر مربع لکه‌گیری هندسی و اصلاح ۹ واحد زیرگذر که در حال حاضر در دست اقدام است از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در چهارماهه نخست امسال بوده است.

وی افزود: احداث و تعریض ۶۰ پل، تهیه و نصب ۱۰ هزار متر نیوجرسی و تعمیر و نصب ۹۵۰ شاخه گار دیل نیز از دیگر اقداماتی است که طی این مدت توسط همکاران راهداری برای تسهیل تردد شهروندان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان در ادامه با اشاره به تعمیر و نصب پنج هزار و ۲۶۵ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، گفت: خط کشی ۷۰۰ کیلومتری و در دست اقدام بودن احداث ۲۲ کیلومتر سیستم روشنایی نیز طی این مدت انجام شده است.

صادقی‌راد به تراشه برداری ۴۱ مورد در ۵۷۷ کیلومتر و ۴۰ هزار و ۲۸۰ مترمکعب نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته ۲۵۱ مورد حفاظ خاکی در نقاط پرتگاهی بازدارنده، در ۲۸ هزار و ۶۷۵ متر مکعب نیز ایجاد شده که کمک شایانی به کاهش حوادث در این مناطق خواهد کرد.