شناسهٔ خبر: 112910 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن تهران خبر داد:

صدور ۹۵ هزار جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تهران

غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از صدور و تحویل ۹۵ هزار جلد سند املاک در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تهران خبر داد.

غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، نحوه واگذاری زمین و همچنین پالایش متقاضیان جدید اعلام کرد: در طرح نهضت  ملی مسکن در فاز هفتم حدود ۲۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اینکه عمده ثبت‌نام‌ها برای شهرهای رودهن، بومهن و دماوند است، ادامه داد: در حال حاضر اراضی احداث یکهزار و ۲۰۰ واحد در شهر دماوند تامین شده است.

صالحی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان تهران در دماوند با توجه به تامین زمین خبر داد و توضیح داد: اسکلت ساختمانی حدود ۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان تهران توسط بنیاد مسکن در حال اتمام است و ۵۰۰ واحد نیز در مرحله صدور پروانه قرار دارند.

وی بهره‌برداری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده را سال آتی (۱۴۰۲) عنوان کرد.

صالحی در خصوص صدور سند در همکاری با سازمان ثبت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای کوچک استان تهران اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح صدور سند توسط بنیاد مسکن در همکاری با سازمان ثبت اسناد در مجموعه روستاهای استان تهران و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تاکنون ۹۵ هزار جلد سند صادر و تحویل مردم شده است و برنامه امسال صدور و تحویل ۳ هزار و ۵۰۰ جلد سند است.