شناسهٔ خبر: 112911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان زنجان خبر داد:

بررسی بیش از ۸۱ درصد درخواست های مردمی در طرح واکنش سریع 

طرح طوس - زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از ثبت ۵۵۹ مورد درخواست مردمی و کاربران جاده‌ای و بررسی بیش از ۸۱ درصد درخواست‌های در طرح واکنش سریع (طوس) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری وحمل ونقل جاده ای  زنجان) هادی نظری گفت: از آغاز اجرای طرح واکنش سریع، ۵۵۹ مورد درخواست از سوی کاربران جاده‌ای در راستای رفع نواقص جاده‌ها گزارش‌شده که با تلاش راهداران بیش از ۴۵۲ مورد اصلاح صورت گرفته است.

معاون راهداری افزود: از مجموع درخواست‌های ثبت‌شده از سوی کاربران جهت رفع نواقص جاده‌ای، تعداد ۳۹۲ مورد مربوط به رفع چاله موجود در سطح راه‌ها و ۱۶۷ مورد مربوط به پاک‌سازی اجسام‌ زائد از سطح راه بوده است.

وی ادامه داد: ۳۰۳ مورد از درخواست‌های کاربران جهت رفع خرابی روسازی راه‌ها، ۸۹ مورد مربوط به رفع نقص حفاظ‌های آسیب‌دیده در جاده و علائم بوده است.

نظری تصریح کرد: طرح واکنش سریع طوس باهدف ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت‌دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها به‌منظور افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای در استان زنجان هم‌زمان با سراسر کشور اجرایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد:  از تمامی کاربران جاده‌ای به‌ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های استان تردد می‌کنند دعوت می‌شود در این پویش مردمی حضور یافته و در صورت مواجهه با

نواقص جاده‌ای که نیاز به اقدام سریع دارند، با سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ مشکلات موردنظر را گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع نواقص اقدام لازم صورت پذیرد.