شناسهٔ خبر: 112978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحت نظارت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام گرفت؛

اتمام لایه زیراساس باند دوم دهق –علویجه

بهزاد شاهسوندی-اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه خیّرساز باند دوم دهق –علویجه تحت نظارت این اداره کل تا مرحله لایه زیراساس تکمیل شده است.

 بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) در خصوص آخرین وضعیت پروژه باند دوم دهق –علویجه اظهار داشت: این پروژه به طول ۴۰ کیلومتر بوده و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۶ با هدف کاهش مسیر محور دهق به سمت تهران آغاز شد.  

وی با بیان اینکه اعتبارات این محور می‌بایست از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می‌شد اذعان داشت: به علت کمبود اعتبارات این پروژه اولین پروژه راهسازی است که توسط خیّر تامین اعتبار شد.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: عرض این محور ۱۱.۳۰ متر بوده و تعداد ۵۵ دهانه پل در مسیر وجود دارد.  

وی بیان داشت: اقدامات به عمل آمده برای پروژه باند دوم دهق –علویجه تا سطح لایه اساس تحت نظارت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و با هزینه خیر محترم حاج آقا ملااحمدی انجام شده است وروکش یک لایه آسفالت آن توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود.  

 شاهسوندی در خصوص هزینه‌های این پروژه گفت: مبلغ هزینه شده تا سطح اساس توسط خیر مبلغ ۱۵۴ میلیارد ریال بوده است.  

 وی با اشاره به کمبود اعتبارات و عدم امکان ساماندهی بخش اعظمی از راهها به دلیل نبود اعتبار لازم، بیان داشت: برای اینکه زمان از دست نرود و بهره‌برداری از راه‌ها تسریع شود می‌بایست از کمک‌های مردمی و خیرین راهساز که می‌خواهند در این راه خداپسندانه مشارکت داشته باشند استفاده کنیم.   

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کاری که خیرین در عرصه راهسازی و نگهداری راه انجام می‌دهند عملی مقدس و خدمتی بی نظیر است چرا که در راستای خدمت و یاری به مردم گام بر می‌دارند و مطمئنا خداوند اجر و پاداش عظیمی به آنان عطا می‌کند.