شناسهٔ خبر: 112996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

۱۹ اکیپ فعال روکش آسفالت در راه‌های استان کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: انجام عملیات آسفالت و لکه گیری محورهای شریانی، از ابتدای حوزه استان کرمانشاه تا پایانه مرزی پیش از ایام اربعین حسینی (ع) در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی گفت: در حال حاضر ۱۹ اکیپ شامل هفت اکیپ در محورهای شریانی، هشت اکیپ در محورهای غیر شریانی و چهار اکیپ در نقاط روستایی سطح استان کرمانشاه در حال انجام روکش آسفالت هستند.

کرمی همچنین از انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در کمربندی کنگاور در باند رفت و برگشت، کمربندی صحنه باند رفت و برگشت، محور صحنه به بیستون از پل شاهی تا نادرآباد، محور بیستون به الزهرا، محور بیستون به کرمانشاه در باند رفت و برگشت، محور شاهبداغ به اسلام آباد، محور حمیل به ایلام، گردنه پاتاق به حبیب وند، محور خسروی به قصرشیرین، کمربندی قصرشیرین، محور بیستون به سنقر، کرمانشاه به روانسر، کرمانشاه به کامیاران از محور های شریانی است و سرپل ذهاب به قصرشیرین تا پیش از ایام اربعین خبر داد.

وی عنوان کرد: به منظور انجام عملیات آسفالت در راه های شریانی محور بیستون به هریل آباد ۱۵ میلیارد تومان و محور سه راهی نهاوند به نهاوند نیز ۱۵ میلیارد تومان پیش بینی شده که در صورت تامین اعتبار عملیات مذکور اجرایی خواهد شد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین در محورهای غیر شریانی از جمله محور سدشرفشاه به گیلانغرب، سه راهی ایوان به گیلانغرب، سرپل ذهاب به نثار دیره، فیروزآباد به گهواره، گهواره به سدآزادی - کوزران، کوزران به تختگاه، کوزران به جوانرود، ثلاث باباجانی به ازگله، پاوه به خانقاه، کرمانشاه به هلشی، سنقر به سطر و کامیاران، سنقر به اسدآباد، سنقر به صحنه دارای قرارداد انجام آسفالت هستیم.

کرمی تصریح کرد: از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده های شریانی کرمانشاه به پایانه مرزی خسروی منتهی می شود، تمام هدف این است تا قبل از آغاز اربعین، لکه گیری و روکش راه های شریانی استان آماده شود و هم اکنون در تمامی محورهای شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و کارها در حال انجام است.

انتهای پیام/