شناسهٔ خبر: 113078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار بیله سوار اعلام کرد:

بهسازی و روکش آسفالت ۴۶ کیلومتر از محورهای روستایی و مواصلاتی بیله سوار

بهسازی زیرآب فرماندار بیله سوار گفت: امسال ۴۶ کیلومتر از راههای روستایی و مواصلاتی شهرستان بیله سوار ساخت، بهسازی و روکش آسفالت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، صاحبعلی اصغری در بازدید از عملیات روکش آسفالت مسیر روستای گون پاپاق به سه راهی گوگ تپه با بیان اینکه  بهسازی و روکش آسفالت این مسیر به طول ۴و نیم کیلومتر در حال انجام است، گفت: ۵۰میلیارد ریال از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و روکش آسفالت باند رفت کمربندی بیله سوار به طول ۴کیلومترانجام شده است اظهار کرد:برای تکمیل این مسیر ۳۱۰میلیارد ریال هزینه شده است  که در هفته گذشته با حضور استاندار اردبیل افتتاح شد.

فرماندار بیله سوار از انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیر انجیرلو به جهانخانملو به طول ۴و نیم کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال توسط راهداری خبرداد و تصریح کرد:اجرای روکش آسفالت راه روستایی الی کندی به طول ۳ونیم‌کیلومتر و با اعتبار ۴۵میلیارد ریال انجام شده است و امسال ۱۴ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال روکش آسفالت توسط راهداری انجام می شود.

وی بهسازی و روکش آسفالت ۸ ونیم کیلومتر از راههای روستایی شهرستان را با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال یاد آورشدو اظهار کرد:  امسال حدود ۷کیلومتر از راههای روستایی شهرستان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال ساخت و آسفالت ریزی می شود و در کنار این طرحها لکه گیری مسیرهای روستایی و مواصلاتی بصورت مستمر توسط راهداری انجام خواهد شد.

فرماندار بیله سوار در خصوص اجرای طرح چهارخطه بیله سوار هم گفت: تصمیمات موثر و محکمی در خصوص اجرای ۷ کیلومتر از مسیر انجام شده است و یک ماه فرصت جهت رفع کلیه معارضات ادارات خدمات رسان اتخاذ شده است.