شناسهٔ خبر: 113140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اجرای طرح ساماندهی وانت بارها در خراسان شمالی صورت گرفت:

صدور ۳ هزار و ۱۵۹ کارت هوشمند ناوگان وانت بار

ساماندهی وانت بار با اجرای طرح ساماندهی وانت بارها در خراسان شمالی، ۳ هزار و ۱۵۹ کارت هوشمند ناوگان وانت بار طی ۳ ماه نخست امسال صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ساماندهی محموله‌های قابل حمل، کاهش تصادفات، جلوگیری از قاچاق کالا و ساماندهی رانندگان وانت بارها از جمله اهداف اجرای طرح  ساماندهی وانت بارهاست.

وی افزود: برگزاری جلسه با شرکت های حمل و نقل کالا و تاکید به اطلاع رسانی و همکاری با رانندگان وانت بار، حضور کارشناسان اداره کالا در شرکت های دارای مجوز حمل و نقل وانت بار درون شهری به منظور تشویق به گرفتن کارت هوشمند ناوگان و رانندگان وانت بار، اطلاع رسانی اجرای طرح از طریق نصب بنر در مراکز تجمع رانندگان وانت بار و ورودی شهرها(پلیس راه ها) و مراکز توزیع بار(میدان تره بار) و مکاتبه با فرمانداران و تشریح اجرای طرح ساماندهی وانت بارها از جمله اقدامات این اداره کل در راستای اجرای طرح ساماندهی وانت بارهاست.

به گفته وی دو جلسه با تشکل های صنفی استان برای اجرای هرچه بهتر طرح برگزار و گشت کنترل دروازه ای راه اندازی شده است همچنین ناوگان وانت بار در تمامی شهرستان های استان کنترل  می شود.

وی با بیان این که ۲۶ شرکت حمل و نقل کالا در خراسان شمالی خدمات رسانی می کنند، افزود : ۲ درصد کل بارنامه های صادره استان در ۳ ماه نخست امسال توسط ناوگان وانت بار دریافت شده است.