شناسهٔ خبر: 113196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اعلام کرد:‌

طرح نهضت ملی مسکن اولویت نخست ماست

نشستی با متقاضیان نهضت ملی مسکن در خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پیشرفت و تکمیل طرح نهضت ملی مسکن اولویت کاری ماست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، داریوش حسینی در نشستی با متقاضیان نهضت ملی مسکن در خوزستان اظهار داشت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از تمام ظرفیت های استان بهره می گیریم تا به بهترین نحو این طرح را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به محل احداث این طرح در کلانشهر اهواز اظهار داشت: این طرح در سه منطقه اهواز در حال اجراست، در منطقه فرهنگ شهر و اکباتان پروژه در حال فعالیت است و برای متقاضیان جدید هم در منطقه سپیدار مکانی را در نظر گرفته و در مرحله آماده سازی زمین هستیم.

حسینی افزود: تمامی دستگاه های خدمت رسان پای کار هستند و در حال کمک به اجرای مطلوب پروژه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که طبق برنامه زمانبندی شده پروژه ها به پیش بروند تا در موعد مقرر خانه ها تحویل متقاضیان شود.

حسینی کاهش و کنترل اجاره‌بها و قیمت مسکن را برآیند مثبت پیش‌بینی‌شده اجرای این طرح بیان کرد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن با محوریت خانواده‌های محروم و همچنین خانه‌دار شدن هر ایرانی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال برای بخش قابل توجهی از افراد جویای کار و خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه، سبب رونق اقتصادی و عمرانی در استان می‌شود.