شناسهٔ خبر: 113228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ایجاد ایمنی بیشتر انجام گرفت ;

شانه سازی و منظر آرایی ۲ محور در شهرستان عنبراباد

شانه سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد گفت : با هدف ایجاد تردد و ایمنی بیشتر در محورهای عنبرآباد به نه بنی و توکل آباد به علی آباد قدیری کار شانه سازی و منظرآرایی ۲۰ کیلومتر از این محورها انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد گفت : با هدف ایجاد تردد و ایمنی بیشتر در محورهای عنبرآباد به نه بنی و توکل آباد به علی آباد قدیری کار شانه سازی و منظرآرایی ۲۰ کیلومتر از این محورها انجام شد .

سجاد شهابی افزود : با ایجاد شانه سازی در حاشیه این دو محور سبب شده است جاده از بخشندگی بیشتری برخوردار شود تا در شرایط مختلف ترددی به ویژه در زمان حوادث خودرو با کمترین برخورد و ایجاد شرایط نامناسب در بستر شانه راه قرار گیرد .

وی گفت : در حال حاضر ۱۵ کیلومتر از محور عنبرآباد به نه بنی و ۵ کیلومتر از محور توکل آباد به علی آباد غدیری دارای شانه راه شده است  .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای عنبرآباد از در دستور کار بودن مناسب سازی شانه راه و شیب شیروانی در ۴ محور دیگر در بخش مرکزی و مردهک عنبرآباد خبر داد و گفت: در صورت اختصاص اعتبار مناسب از محل اعتبارات شهرستانی و استانی زمینه ایجاد طرح ویژه بهسازی محورهای روستایی در دستور کار جدی این اداره است تا جاده های محورهای روستایی به ویژه راههای آسفالته دارای شانه مناسب و ایمن شوند.