شناسهٔ خبر: 113280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

موانع پروژه‌های مسکن ملی خوزستان پیگیری می‌شود

داریوش حسینی در حاشیه بازدید از پروژه‌ نهضت ملی مسکن دزفول مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: موانع پروژه‌های مسکن ملی استان خوزستان پیگیری و رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، داریوش حسینی در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌ نهضت ملی مسکن دزفول اظهار داشت: طبق بازدیدهای صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی و کیفیت مصالح به کار رفته در ۲ پروژه مسکن ملی مناطق مهرشهر و زیبا شهر دزفول رضایت بخش هستند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران با سرعت خوبی در حال اجرای  پروژه ها هستند گفت: موانع موجود در انجام پروژه در استان را پیگیری و رفع  خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تسهیلات بانکی در شهرها بر اساس جمعیت متفاوت است که این تسهیلات در دزفول برای هر واحد سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

فرماندار  دزفول نیز با ارائه  گزارشی از وضعیت فعلی پروژه نهضت ملی مسکن و بیان نقاط ضعف موجود گفت: پس از بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و ملی کوی مهر شهر و زیبا شهر مقرر شد تسهیلات مورد نیاز که از سال ۹۱ دچار مشکل شدند، آزاد سازی شوند.

علی فرهمندپور افزود: درصورت آزادسازی تسهیلات، تا رفع کامل مشکل به طور جدی پیگیر هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول همچنین هنگام بازدید از جاده بن جعفر نیز گفت: ایمن سازی و بهسازی سه جاده میانرود-صفی آباد، شوشتر و بن جعفر نیز از دیگر مطالبات مردم است که امروز با بازدید میدانی از این پروژه‌ها گزارشی از وضعیت‌شان به مدیرکل راه و شهرسازی داده شد که خوشبختانه قول پیگیری موضوعات مطرح شده را دادند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان نسبت به پروژه‌های راه و شهرسازی دزفول به ویژه نهضت ملی مسکن افزود:  پروژه‌های راه و شهرسازی به ویژه نهضت ملی مسکن جز مطالبات مهم مردم است که مرتبا پیگیر آن‌ها هستیم تا با سرعت بیشتری به سرانجام برسند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول  و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه سالن ورزشی منطقه کوی مدرس که از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در حال ساخت است نیز بازدید کردند.