شناسهٔ خبر: 113281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسیر دلگان_زهکلوت در جنوب سیستان وبلوچستان بازگشایی شد

تلاش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای بازگشایی مسیرهای سیلابی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی مسیر مسدود شده دلگان_زهکلوت در جنوب استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: براثر بارندگی در بالادست و جاری شدن روان آبها از استان کرمان به سمت جنوب استان بامداد امروز مسیرهای دلگان_ایرانشهر و دلگان_زهکلوت مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل مسیر دلگان_زهکلوت ظهر امروز بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه تمام گشت های راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان در سطح منطقه در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: تلاش نیروهای امدادی برای بازگشایی مسیر دلگان_ایرانشهر  ادامه دارد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب سیستان و بلوچستان به رانندگان و کاربران جاده ای توصیه می شود حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.