شناسهٔ خبر: 113282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خوزستان تاکید کرد:

فرمانداران در ساخت نهضت ملی مسکن پای کار باشند

سومین جلسه شورای مسکن استان خوزستان در سال ۱۴۰۱ استاندار خوزستان بر تامین زمین برای طرح‌های ملی مسکن در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران در حوزه ساخت مسکن پای کار باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امروز شنبه یکم مردادماه جلسه شورای مسکن خوزستان به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان برگزار شد.

وی در این جلسه با تاکید بر پای کار بودن فرمانداران در حوزه مسکن، اظهار کرد: ساخت مسکن و ایجاد اشتغال از سیاست‌های اصلی و مهم دولت بوده که باید دنبال شود.

استاندار خوزستان گفت: برخی از مشکلات بخصوص تامین زمین برای طرح‌های ملی مسکن را فرمانداران باید پیگیری و حل کنند.

وی با بیان اینکه در صورت تامین زمین دیگر مشکلات ساخت مسکن نیز قابل حل است، عنوان کرد: فرمانداران درصورتی که در حل مسائل به مشکل برخوردند موضوع را به مرکز استان ارجاع دهند تا با همکاری مشکلات را برطرف کنیم.

در ابتدای این جلسه داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گزارشی از روند ساخت طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان ارائه کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن طرحی فرا دستگاهی است که باید همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در کنار یکدیگر برای تامین مسکن شهروندان همکاری کنند.

وی ادامه داد: برای تامین مسکن مردم باید همه کنار هم گام برداریم  و با بهره گیری از پتانسیل های موجود این طرح را به سرانجام برسانیم.

در این جلسه بر انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب استان برای توسعه زیرساخت‌ها در طرح‌ نهضت ملی مسکن تاکید شد.