شناسهٔ خبر: 113308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون انجام پذیرفت؛

عملیات ساخت ۲۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

کرمانشاه - فریبرز کرمی، مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۴.۳ کیلومتر راه روستایی ساخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: طی ۳ماهه سالجاری ۲۴.۳ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه با اعتباری ۳۰ میلیارد تومانی ساخت شده است.

وی اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته در شاخص‌های کلان اقتصادی حاکی از این است که روستاها نقش بسزایی در تولید ناخالص کشور داشته و لذا اهمیت ساخت و توسعه شبکه ارتباطی زمینی در روستاها در کوتاه مدت منجر به کاهش هزینه‌های حمل و نقل تولیدات و در بلندمدت منجر به بهبود وضعیت اشتغال و مهاجرت معکوس جمعیت به روستاها خواهد شد.

کرمی گفت: در حاضر ۱۴ راه روستایی در سطح استان کرمانشاه بطول ۲۴.۳ کیلومتر ساخته شده و آمده عملیات روکش آسفالت است.

وی افزود: در شهرستان سرپل ذهاب ۲ پروژه دربند زرد و راه روستایی سفید سوار، شهرستان گیلانغرب راه روستایی چشمه مورینه، شهرستان سنقر راه روستایی عالی بلاغ، شهرستان صحنه راه روستایی چرخاب و در شهرستان کرمانشاه راه روستایی چراغ آباد، پشته ریزه، ده عباسیان، ده پیر، پیرحیاتی، درکه، سیاه کمر، تپه له له، کنگربان ساخت شده است.

کرمی عنوان کرد: عملیات روکش آسفالت راه های روستایی کوزران به چگنی، پاوه به گلال، پاوه به تشار و چقانرگس جمعا بطول ۱۱.۴ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان انجام و در حال بهره‌برداری می باشد.

انتهای پیام/