شناسهٔ خبر: 113405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان جیرفت خبر داد:

مسدود شدن ۳ محور ارتباطی در بخش های ساردوئیه ، جبالبارز و اسفندقه

سیل 1401 جیرفت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت : به علت بارندگی های بامداد امروز امروز و شب گذشته ۳ محور روستایی جشار در بخش جبالبارز ، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه در حال حاضر بعلت طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (جنوب کرمان)، مهدی امیر حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت : به علت بارندگی های بامداد امروز امروز و شب گذشته ۳ محور روستایی جشار در بخش جبالبارز ، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه در حال حاضر بعلت طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها مسدود است.
 

وی با اشاره به اینکه با افزایش میزان روند بارندگی ها و وجود رودخانه های متعدد در مناطق کوهستانی افزایش میزان راه های مسدودی وجود دارد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت  با اشاره به گستردگی شهرستان جیرفت و تعدد جاده های خاکی روستایی گفت: از مردم و ساکنان روستاها خواهشمندیم با توجه به اعلام شرایط قرمز بارندگی و ناپایداری های جوی تا حتی المقدور از تردد غیر ضروری در جاده ها خود داری و با تامین مواد غدایی و مایحتاج خود از افزایش ترددها در جاده های روستایی خودداری کنند.

مهدی امیر حیدری گفت: علی رغم ادامه بارندگی های پیش رو دستگاه های لودر و گریدر در بخشهای جبالبارز ،اسماعیلی و اسفندقه مستقر کرده ایم اما بجهت ادامه روند بارشها در مناطق بالا دست در زمان مناسب کار عملیات تیغ زنی و بازگشایی مسیرها انجام خواهد شد .

وی کمبود ماشین آلات راهداری را از عمده مشکلات حال راهداری در شهرستان جیرفت دانست و گفت : با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم یقینا از این وضعیت بحرانی اعلام شده چند روزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.