شناسهٔ خبر: 113452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی بروز وضعیت قرمز هواشناسی:

۷ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان براثر سیلاب مسدود شد

قادری ایرانشهر.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: بروز سیلاب و طغیان رودخانه های محلی سبب مسدود شدن هفت مسیر ارتباطی در جنوب استان شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: در حال حاضر مسیرهای ارتباطی ایرانشهر_ مهرستان، قصرقند_ نیکشهر، اسپکه_ فنوج، دلگان_ ذهکلوت، فنوج _کتیچ _رمشک، دلگان_ ایرانشهر، جلگه_ چاه اسحاق در جنوب استان مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها به صورت شبانه روزی ادامه دارد. 

وی ادامه داد: پیرو هشدارهای هواشناسی مبنی بروز بارندگی شدید و طغیان رودخانه های محلی در جنوب استان ۵۰ اکیپ راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهداری با ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات در محورهای مواصلاتی جنوب استان مستقر و در حال خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان ضمن توصیه به رانندگان و کاربران جاده‌ای برای پرهیز کردن از سفرهای غیرضروری یادآور شد: مردم قبل از اقدام به سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها از سامانه‌های تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ این سازمان استفاده نموده و سپس اقدام به سفر نمایند.