شناسهٔ خبر: 113454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه نخست سال جاری انجام گرفت؛

پاکسازی و تسطیح نزدیک به ۸۰ کیلومتر از حریم محورهای مواصلاتی چایپاره

ببینید| تلاش  برای اتمام عملیات زیرسازی در بخش جنوبی کریدر بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره از پاکسازی و تسطیح نزدیک به ۸۰ کیلومتر حریم محورهای مواصلاتی این شهرستان در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمد صادق نژاد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره با معرفی اقدامات شاخص حوزه راهداری این اداره گفت : تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها به طول ۵۱ کیلومتر به همراه ۷۸ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران گوشه ای از این اقدامات بوده است.

وی ادامه داد : در این مدت ۲۷ عدد تابلو و علائم ایمنی در طول محورهای ارتباطی این شهرستان بازسازی و تعمیر و برای ایمنی بیشتر ۱۲ تابلو ایمنی جدید نیز نصب شد.

صادق نژاد از تعمیر ۵۸ عدد چراغ روشنایی یا تابلو برق ، ۵۵ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ، ۱۷ مورد انسداد دسترسی غیر مجاز ، صدور ۱۲ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و ۳ مورد اجرای احکام قضایی در این خصوص و نیز ۶۰ تن نخاله برداری در طول محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره به عنوان سایر اقدامات مهم راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان یاد کرد.