شناسهٔ خبر: 113455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد:

استفاده از پتانسیل مرز نشینان آذربایجان غربی در رونق واردات لاستیک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در استفاده از ظرفیت پتانسیل مرزنشینان در رونق واردات لاستیک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در چهارمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان اظهار داشت: واردات لاستیک جزو دغدغه های مهم این اداره کل محسوب هست و معتقدم می‌توان از پتانسیل مرزنشینان استان در رونق واردات لاستیک استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شرط اول در واردات لاستیک توسط مرزنشینان استفاده از آن برای رفع نیاز ناوگان داخل استان است، اضافه کرد: برای بهره مندی از ظرفیت مرزنشینان در واردات لاستیک ها اصل مهم رعایت مارک، سایز و اندازه لاستیک های وارده به کشور با استانداردهای این اداره کل و ماشین آلات موجود است و از سویی دیگر بها و قیمت لاستیک‌های وارده نباید از بهای بازار بیشتر باشد تا بتوان در سیستم بکارگیری و مستهلک شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های این اداره کل مسئله نقدینگی در خرید و واردات لاستیک ها بود که هماهنگی لازم با صنف رانندگان وسایل سنگین استان برای سرمایه گذاری در این راستا انجام شده است تا با رعایت شروط قید شده توسط مرزنشینان سرمایه مورد نیاز توسط صنف تامین شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در این خصوص رییس انجمن رانندگان سنگین استان توافق نهایی را در پایتخت به نمایندگی از این اداره کل انجام خواهد داد و امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.