شناسهٔ خبر: 113470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار شهرستان هرسین:

محورهای مواصلاتی هرسین برای تردد زوار اربعین ایمن‌سازی می‌شود

ایمن سازی دوربرگردان فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین گفت: محورهای مواصلاتی هرسین برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) عبادالله کنجوریان اظهار کرد: به دلیل در پیش بودن اربعین و ورود زائران از ۲ مسیر مهم به شهرستان هرسین، ایمن‌سازی و به ویژه رفع نقاط پرحادثه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هرسین در دست اقدام است و ورودی شهر هرسین نیز ساماندهی و ایمن‌سازی می‌شود.

وی افزود: هرگونه سد معبر در مسیرهای محل عبور زائران خصوصاً در شهر بیستون و پلیس راه باید ساماندهی شود که از مطالبات مهم مردم است و این خواسته مهم طی یک طرح از پیش تعیین شده و توسط کارشناسان حوزه راه انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: ایمن‌سازی، بهسازی و مرمت راه‌های روستایی از جمله اقداماتی است که در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته.

کنجوریان با اشاره به چند پروژه راه روستایی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های روکش آسفالت محور چهر به چشمه کبود، راه‌سازی و آسفالت داودی به تلیاب، چشمه کبود به سرخه‌وند، برناج به سراب برناج، راه کماسی به کلکشوند سفلی، آزان وازان به برآفتاب، پاسار به کرفله و باخله و چشمه کبود به میرمینگه از جمله پروژه‌های حوزه راه روستایی هستند که پیمانکار این پروژه‌ها نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های راه روستایی در راستای ارائه خدمات به اهالی روستاهای مذکور و ایمن‌سازی راه‌های روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/