شناسهٔ خبر: 113547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مردادماه صورت گرفت:

تامین ۲۰ هزار تن مصالح مورد نیاز برای احداث محور مواصلاتی اسکل آباد-گوهر کوه- بزمان سیستان و بلوچستان

انفجار معدن معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با انفجار معدن مالان کوه استان ۲۰ هزار تن مصالح مورد نیاز برای ساخت مسیر صعب العبور و کوهستانی اسکل آباد-گوهر کوه- بزمان تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مهدی پارسی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با انفجار معدن مالان کوه استان ۲۰ هزار تن مصالح مورد نیاز برای ساخت مسیر صعب العبور و کوهستانی اسکل آباد-گوهر کوه- بزمان تامین شد. 

اظهار داشت: این اقدام با پیگیری و نظارت حراست اداره کل راه و شهرسازی استان و با هماهنگی و تعامل لازم با هیات مواد ناریه استان و مرکز حراست وزارت متبوع انجام شد.

وی ادامه داد: این مسیر مناسبترین راه ارتباطی مناطق شرقی استان سیستان وبلوچستان از جمله محدوده خاش و سراوان به سمت بم و مرکز کشور است و با احداث آن مسافت تردد خاش- بزمان حدود ۹۰ کیلومتر و همچنین فاصله بزمان-زاهدان به نسبت راههای اصلی موجود حدود ۲۰۰ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت احداث این محور در کاهش تصادفات، بهبود اقتصاد مردم منطقه، ارتقای امنیت و ایجاد اشتغال این اداره کل با پیگیری های لازم در زمینه اعتبارات و تامین مصالح مورد نیاز سعی در اتمام هر چه سریعتر آن دارد.