شناسهٔ خبر: 113552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

واگذاری و اجاره بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال اراضی دولتی استان اصفهان با اجرای مزایده

عباس صالحی رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امسال واگذاری و اجاره ۲۲ قطعه اراضی دولتی در سطح استان به ارزش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عباس صالحی رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت این اداره در واگذاری مسئولیت اجرای پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران، اظهار کرد: اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها همواره بر لزوم حفظ کیفیت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاکید دارد لذا پروژه‌های در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با رعایت دقیق قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی انجام شده و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز می‌شود.  

وی اذعان داشت: امسال واگذاری و اجاره ۲۲ قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید.    

رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: در سال جاری در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۲۴ مورد از طریق مناقصه عمومی و ۳۷ مورد از طریق استعلام از سامانه ستاد ایران انجام شده که جمعاً از این میزان ۲۴ مورد آن به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است.    

  وی با بیان اینکه امسال ۶۳ فقره صورت وضعیت موقت و ۲۲ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است عنوان کرد: ثبت اطلاعات  شش قرارد در نرم‌افزار پیمان، شش مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور و چهار مورد در سامانه چارگون از دیگر اقدامات این اداره بوده است.    

صالحی با اشاره به اینکه این اداره با انبوهی از آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و فهرست‌بهای سنگینی مواجه است گفت: وجود نیروهای متخصص و زبده که دانش خود را بروز نگه داشته‌اند سبب شده تا کنترل امور پیمان و رسیدگی سهل‌تر شود.