شناسهٔ خبر: 113563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

لکه گیری وروکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد

آسفالت محورهای آذرشرقی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:امسال ۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد لکه گیری و روکش آسفالت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی در بازدید ازعملیات روکش آسفالت محورعربلو- حاج عوض گفت: با انجام این میزان عملیات روکش آسفالت حدود ۱۵ روستای شهرستان پارس آباد درحوزه دو شهرستان از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

عضو شورای اداری شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد:طول آسفالت این ۱۵ روستا بیش از۲۰ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه علاوه برانجام پروژه راههای روستایی ۳ پروژه نیز در حوزه ایمنی و نگهداری در شهرستان پارس آباد در حال انجام است افزود:در محور بیله سوار -سربند نیز ۲ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت انجام می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباددر حوزه راههای فرعی نیز بهسازی و آسفالت پل عنبرلو و جاده مغانسر را یادآور شدو اظهار کرد:راه پارس آباد گوشلو نیزدر حال احداث و بهسازی است.

مرادی با اشاره به اهمیت محور عربلو –حاج عوض بدلیل پرترافیک بودن مسیراظهار کرد:در حال حاضر قطعه یک این مسیر از عربلو تا چهل پله در حال اجرای روکش آسفالت است.

وی بهسازی این مسیر را یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه عنوان کرد و گفت:قطعه دوم این محور نیز در روزهای آینده به مناقصه گذاشته می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد از انجام ۲۰ پروژه راهداری و راهسازی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز تا پایان فصل کاری امسال خبردادو افزود:منابع مالی این پروژه ها از محل اعتبارات ملی،استانی و اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان در مجلس است.

مرادی طول راههای آسفالته روستایی این شهرستان را پایین تر از میانگین کشوری دانست و بیان کرد: اتمام این پروژه ها منوط به اختصاص بموقع اعتبارات و جذب منابع مالی است که انتظار داریم در این خصوص مسئولان استانی و بویژه نمایندگان در تامین منابع مالی پروژه های راهداری اقدام عملی موثر انجام دهند.