شناسهٔ خبر: 113577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

تجلیل از بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، از تعدادی از بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر که طی چند سال اخیر و پس از سال ها خدمات شایسته به افتخار بازنشستگی نایل شدند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، از تعدادی از بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر که طی چند سال اخیر و پس از سال ها خدمات شایسته به افتخار بازنشستگی نایل شدند تجلیل شد.

در این مراسم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به  نقش و جایگاه خانواده و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: خانواده بعنوان رکن اصلی جامعه وبازنشستگان  سرمایه های معنوی و اجتماعی  هر مجموعه ای هستند که ضمن استفاده از تجارب آنان باید همواره مورد تکریم  واقع شوند .

عبدالکریم اخترشناس تجارب خدمتی بازنشستگان را  چراغ راه مدیران و کارکنان در سازندگی و پیشرفت و آبادانی هر سازمان دانست و بیان کرد : بازنشستگان تجربیات گرانقدر و ارزنده ای دارند که  باید بدرستی مورد استفاده مسئولان قرار بگیرد.

وی افزود: در دین مبین اسلام و همچنین روایات و احادیث ائمه معصومین (ع) به جایگاه بزرگان خانواده و تکریم  سالمندان تاکید فراوان شده و همه ما موظف هستیم در جهت بزرگداشت سالمندان و بازنشستگان تلاش کنیم .

در ادامه این مراسم به تنی چند از بازنشستگان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر شد.