به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مریم یوسفزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی در استان فعالیت دارند، اظهارکرد: مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جادهای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بهسزایی دارند.
وی به بازدید از عمکرد این مجتمعها با هدف ارائه خدمت بهتر به مسافران اشاره کرد و گفت: کارشناسان این ادارهکل از ابتدای سال تاکنون ۱۲۵ بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی استان داشتهاند.
این مسئول بیان کرد: در بازدید از این مجتمعها شاخصهای مختلفی چون وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد.
یوسفزاده، با تاکید براینکه این بازدیدها در طول ایام سال به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در کنار این بازدیدهارمسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.