شناسهٔ خبر: 113616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی چهار ماهه نخست سال جاری انجام گرفت؛

تردد نزدیک به ۷ هزار دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی

مرز آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۷ هزار دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان طی چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در چهار ماهه اول سال جاری ۶۹۸۷ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان تردد کردند که بیشترین ترددها به ترتیب در پایانه های مرزی تمرچین ، بازرگان و سرو انجام شده است.

آرامون اظهار داشت: بر اساس آمار تا پایان تیر ماه سال جاری ، در مجموع ۴۳۵۸ ناوگان مسافری از پایانه مرزی تمرچین ، ۲۲۸۹ ناوگان مسافری از پایانه مرزی بازرگان و نیز ۳۴۰ ناوگان مسافری از پایانه مرزی سرو تردد کردند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار موجود، در این مدت بالغ بر یک میلیون و ۳۸ هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان تردد داشتند که این مقدار نزدیک به شش برابر مدت مشابه در سال گذشته است.

آرامون اظهار داشت: بیشترین جابجایی مسافرین نیز در چهار ماهه نخست امسال به ترتیب از طریق پایانه های مرزی رازی ، بازرگان و تمرچین صورت گرفته است.