شناسهٔ خبر: 113623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان خبرداد:

تردد در همه محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در جریان است

محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به بارندگیهای شدید چند روز گذشته تمام محورهای مواصلاتی حوزه تحت پوشش این اداره کل با تلاش راهداران باز و تردد در جریان است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت : همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر حاکم شدن شرایط قرمز آب و هوایی در استان نیروهای راهداری به حالت آماده باش در آمدند و در بارندگیهای  شدید چند روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان تعداد ۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری با تعداد ۱۱۵ نفر راهدار بصورت شبانه روزی و با داشتن روحیه جهادی نسبت به بازگشایی محورهایی که دچار آب گرفتگی شده بودند اقدام کردند و در حال حاضر تردد با رعایت جوانب احتیاط درجریان است .

وی گفت: با توجه به شدت بارش ها و خسارت وارده به برخی از محورهای مواصلاتی که دچار آسیب شده اند در حال جمع بندی میزان خسارت هستیم که پس از میزان خسارت اعلام می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی توصیه کرد: شهروندان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیر ضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی،اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند .