شناسهٔ خبر: 113629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

برگزاری جلسات ستادی مسکن استان علاوه بر جلسات هفتگی شورای مسکن در شهرستان ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، در کنار جلسات هفتگی شورا، اعضای ستادی مسکن استان هم هر هفته در شهرستان های یک حوزه (اورامانات- مشرق و مغرب استان) جلسه برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(کرمانشاه): آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بنا به دستور استاندار و به فراخور این مهم، هر هفته جلسات شورای مسکن در شهرستان های استان، با محوریت طرح نهضت ملی مسکن برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر این جلسه به منظور تسریع انجام طرح مذکور بعنوان یکی از اولویت های دولت سیزدهم ، به صورت هفتگی، اعضای ستادی مسکن استان، متشکل از نماینده استاندار، معاونت های مسکن، املاک حقوقی، معماری وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و مسئولین ذیربط شهرستان به ریاست فرماندار در نشست ستادی حضور می یابند.

گفتنی است تامین زمین مورد نیاز، سرعت بخشی به اجرا و رفع موانع پیش رو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از اهم موارد مورد بحث در این نشست است.

آهکی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته های گذشته این جلسه در شهرستان های غرب استان تشکیل، ضمن اینکه در چهارم مرداد ماه جاری هم ، شهرستان های پاوه، روانسر و جوانرود میزبان این نشست بودند.