شناسهٔ خبر: 113675 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی سه مسیر سیلابی در جنوب سیستان و بلوچستان 

ببینید/ تلاش راهداران در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان از بازگشایی مسیرهای زرآباد _چاهان، جلگه به چاه هاشم  و دلگان_ زهکلوت در جنوب استان با تلاش راهداران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: در پی هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان ۳۴۰ راهدار برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های تحت پوشش این اداره کل در حال آماده‌باش قرار گرفتند. 
وی ادامه داد: در بارندگی شدید چند روز اخیر ۱۰ مسیر ارتباطی اصلی و فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد که با تلاش راهداران تاکنون ۹ مسیر بازگشایی شده است. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر تنها مسیر فنوج_کتیج_رمشک در جنوب استان مسدود است که راهداران این اداره کل با فعالیت شبانه روزی در تلاش اند بعد از فروکش کردن سیلاب این محور نیز برای تردد هم استانی گرامی بازگشایی شود. 
وی تاکید کرد: همچنین پاکسازی پل‌ها، آبنماها و تخلیه قنوها با هدف ایمنی لازم پایدار برای راهها از جمله اقدامات اولویت دار راهداران این اداره کل در مسیرهای درگیر سیلاب است.

قادری سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم‌استانی‌های گرامی با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.