شناسهٔ خبر: 113703 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد;

بازگشایی ۴ محور اصلی مسدود شده حاصل از سیلاب با تلاش عوامل راهداری جنوب کرمان

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با تلاش عوامل راهداری جنوب کرمان 4 محور اصلی مسدود شده حاصل از سیلاب در جنوب کرمان بازگشایی شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان)مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به حضور عوامل راهداری در مناطق سیل زده گفت: با توجه به سیلابی شدن رودخانه ها در حوزه جنوب کرمان و قطع شدن ۱۰ راه ارتباطی اصلی و فرعی از نخستین ساعات بروز بارندگی ها در حوزه جنوب کرمان عوامل و ماشین آلات راهداری در منطقه حضور داشتند که به علت حجم سیلاب امکان بازگشایی مسیرهای مسدود شده مقدور نبود که با کاهش میزان سیلاب هم اکنون عملیات بازگشایی در چند نقطه در حال انجام است.

وی از بازگشایی محور رودبار-ایرانشهر (دلگان) ،محور فاریاب-کهنوج ،محور رودبار_ زهکلوت در منطقه رحمت آباد و محور قلعه گنج _رمشک بصورت موقت و کنار گذر با تلاش عوامل راهداری شهرستانهای رودبار و فاریاب و قلعه گنج خبر داد .

مدیر کل راهداری جنوب کرمان افزود: در حال حاضر ۴۰ راه روستایی  همچنان در جنوب کرمان مسدود است و تردد به سختی در این راه ها انجام می شود که با کاهش سیلاب در رودخانه ها عملیات تیغ زنی این محورها به ترتیب انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه میزان خسارتها به حوزه راه های جنوب کرمان در دست بررسی است، افزود: تلاش همکاران بنده در حوزه راهداری در جهت باز نگاه داشتن راه ها و حفظ ابنیه فنی در جاده ها است که در شرایط کنونی خسارت و تخریب پل در هیچ کدام از شهرستانها گزارش نشده است.