شناسهٔ خبر: 113753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی:

ستاد ارتباطات مردمی با ۳۴ نفر از مدیران ارشد وزارتخانه در همدان برگزار شد

ستاد مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۳۴ نفر از مدیران ارشد وزارتخانه و شرکت های تابعه در استان همدان به مناسبت سفر رئیس جمهور به این استان مستقر شده و به درخواست های مردمی پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) ،  حسین مذنب با اعلام اینکه رویکرد جدید مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ایجاد تعامل با مردم و حل مشکلات آنها بدون واسطه است، گفت: در دولت سیزدهم و همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان‌های مختلف میز ارتباطات مردمی راه‌اندازی شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری ستاد ارتباطات مردمی در سطح استان، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان بزرگترین‌ ستاد ارتباطات مردمی، در جهت پاسخگویی به مردم شریف همدان، ۳۴ مدیر ملی را در حوزه‌های مختلف از جمله راه، شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها، معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان، بازآفرینی شهری، سازمان ملی زمین و مسکن و دیگر زیر مجموعه‌های وزارتخانه در استان به‌ همراه داشته که هر کدام پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه مرتبط بودند.

این مسئول از بررسی مسائل و مشکلات استان در ماه‌های اخیر به‌ واسطه سفر ریاست جمهوری به استان همدان خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات گروهی و عمومی استان در این سفر بررسی شده و تا حد توان مرتفع خواهد شد.