شناسهٔ خبر: 113774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان:‌

تلاش راهداران کرمانی برای بازگشایی مسیرجاده ها ادامه دارد

تلاش راهداران کرمانی برای بازگشایی مسیرجاده ها ادامه دارد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: فعالیت شبانه روزی راهداران استان کرمان طی چندروز اخیر برای بازنگهداشتن محورها و پاکسازی سریع گل و لای بجا مانده از سیل در سطح محورها و لایه برداری زیرپل ها جهت عبور آسان آب در صورت بارش مجدد ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان طی سه روز اخیر ضمن بازدید از تمامی محورهایی که درگیر خطر سیل هستند، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع احتمال سیل نیروهای همیشه در صحنه راهداری استان کرمان در آماده باش کامل هستند و گشت زنی در راهها به طور مداوم برقرار است.

احسان عراقی زاده تلاش و اقدامات راهداران را ستودنی خواند و افزود: براثر بارش شدید باران در استان کرمان، شاهد وقوع سیل و جاری شدن سیلاب ها بودیم اما خوشبختانه با مدیریت، هوشیاری و حضور به موقع نیروهای راهدار آسیبی به کاربران جاده ای وارد نشده است.

وی با بیان اینکه شرایط استان کرمان بسیار بحرانی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به حجم زیاد بارش در منطقه و حجم آبی که به صورت سیلابی شدن مسیل ها داریم خسارت های زیادی به جاده های استان وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی تا روز دوشنبه هفته آینده بارش‌های موسونی در پیش‌رو داریم، اظهارکرد: کاربران جاده‌ای قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

عراقی زاده در پایان از تمام مردم استان خواست تا از نزدیک شدن به پل ها وسیلاب ها خودداری کنند و خود را در معرض خطر قرار ندهند همچنین در صورت ضرورت سفر تا حد امکان در طول روز مسافرت کنند.