شناسهٔ خبر: 113805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

اجرای حکم قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی برزک به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال

مجتبی اراسته/ رییس راه وشهرسازی کاشان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از اجرای دو فقره حکم قطعی قضایی برای رفع تصرف و امحا آثار تصرف اراضی ملی برزک به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: به دنبال پایش مستمر مناطق تحت حفاظت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در این شهرستان و  پیگیری مستمر در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف این مناطق، عملیات رفع تصرف اراضی ملی به مساحت یکهزار و ۳۰۰ مترمربع واقع در برزک انجام پذیرفت.  

وی افزود: ضمن رفع تصرف این اراضی، امحا آثار تصرف حسب دستور قضایی باحضور عوامل انتظامی انجام و به وضع سابق برگشت داده شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان توضیح داد: ۵۰۰ متر مربع از این اراضی که در بخش ۶ برزک واقع شده است توسط فردی سودجو دیوار کشی شده بود همچنین وی اقدام به تخریب کوه نموده بود که با پیگیری و اخذ دستور دادستان این شهرستان، اقدامات لازم در راستای رفع تصرف به عمل آمد.  

وی با بیان اینکه در مجموع ارزش این اراضی ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اذعان داشت: به لطف خدا با همکاری همه عوامل مرتبط در این شهرستان با متخلفین و متصرفین اراضی ملی به صورت قاطع برخورد شده و اجازه تصرف غیر مجاز به سودجویان داده نمی‌شود.  

آراسته تصریح کرد: تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفین به همراه نخواهد داشت و دست متصرفین از این اراضی کوتاه خواهد شد.