شناسهٔ خبر: 113828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با رؤسای ادارات ستادی تاکید شد؛

پیگیری پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان و جذب اعتبارات پروژه های عمرانی

نشست مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در یک نشست صمیمی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به پیگیری پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان، جذب اعتبارات و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، در این جلسه قاسم قاسمی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات رؤسای ادرات ستادی و همچنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، مبحث نهضت ملی مسکن را مهم دانست و گفت: باتوجه به اولویت دولت در بحث احداث مسکن در قالب نهضت ملی مسکن، همه باید تلاش کنیم تا در استان براساس آمار ارائه شده توسط وزارت راه و شهرسازی به اهداف مهم ابلاغ شده در استان برسیم.

وی خطاب به روسای ادارات ستادی تاکید کرد : جذب اعتبارات برای این اداره کل با توجه به پروژه های عمرانی متعددی که دارد بسیار مهم است و با توجه به اینکه پایان سال ملی تغییر کرده است با جدیت تلاش کنید تا کلیه اعتبارات با دقت جذب شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع و توجه به درخواست های مردم اولویت اول و مهم این اداره کل است با ارباب رجوع باید با روی خوش رفتار شود.

در حاشیه این نشست که معاونان املاک و حقوقی، مهندسی و ساخت، شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی حضور داشتند هرکدام به بیان دیدگاهها و مسائل مرتبط با این جلسه پرداختند و در ادامه هرکدام از روسای ستادی با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اداره خود نیاز ها و مسائل خود را بیان کردند.