شناسهٔ خبر: 113829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تیرماه امسال انجام گرفت؛

استفاده از ۱۶۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های شهرستان بوئین زهرا

اجرای عملیات لکه‌گیری هندسی با آسفالت گرم در محور رشتخوار - خواف به وسعت ۱۱هزار مترمربع رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوئین‌زهرا گفت:در ماه گذشته ۱۶۰ تن آسفالت گرم جهت لکه گیری راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به مصرف رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، وحید یوسفی رامندی گفت:با به کارگیری این میزان آسفالت عملیات لکه‌گیری در محورهای  اشتهارد، دانسفهان، قزوین، ساوه، شال، زین آباد، سخص آباد، ولدآباد، عبدالرب آباد، جوین، موین، ارداق، شاهین تپه، رحمت آباد بزرگ، مراد آباد انجام شد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در تیرماه اضافه کرد:انجام ۳۰هزار متر مربع عملیات تسطیح، پاکسازی و ریگلاژ شانه راه‌ها، ۶۰۰متر مکعب عملیات خاکی به منظور تعریض، افزایش دید و جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه، تنقیه و پاکسازی ۱۰ دهانه پل و آبرو، ۱۰کیلومتر تسطیح و تیغه زنی راه های خاکی و نسداد ۳۰مورد راه های غیر مجاز در جهت ورود به آزادراه ها و بزرگراه ها از جمله فعالیت های انجام شده از سوی راهداران شهرستان بوئین زهرا طی این مدت بوده است.

یوسفی در ادامه از نصب ۶۵ عدد تابلوها و علایم ایمنی راهها در محورهای جعغرآباد، ابراهیم آباد، خیارج این شهرستان خبر داد و گفت:در همین مدت همچنین ۴۰۰عدد از تابلوها در تمام محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان پاکسازی و شسشتو شدند.

وی از شناسایی ۱۰مورد تخلف در حوزه حریم راههای این شهرستان خبر داد و گفت:با حضور نیروهای راهداری در این مدت با ابلاغ ۱۰مورد اخطار به متخلفان از تجاوز به حریم راه و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان جلوگیری شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوئین زهرا از انجام ۲۲گشت کنترل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با همکاری پلیس راه خبر داد و افزود:در این گشت ها بارنامه و صورت وضعیت ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر مورد بررسی قرار گرفته و تخلفات مشاهده شده به کمیسیون های ماده ۱۱و ۱۲ ارجاع می‌شود.