شناسهٔ خبر: 113924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

تیرماه امسال ۶۷هزار و ۲۱۹برگ بارنامه در قزوین صادر شد

صدور بارنامه سیستان وبلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابه‌جایی ۲۹۱هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان طی تیرماه امسال خبر داد و گفت:برای این مقدار بار ۶۷هزار و ۲۱۹برگ بارنامه صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت: در ماه گذشته همچنین ۱۰۹ فقره کارت هوشمند جدید برای ناوگان و رانندگان بخش حمل و نقل کالا و ۱۹فقره در بخش مسافر صادر شده است.

وی اضافه کرد:یکی از اهداف صدور این کارت متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است و امکان دقیق شناسایی رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت هوشمند رانندگان است.

معیری‌پور با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در این معاونت طی یک ماه گذشته گفت:در این مدت ۱۱۸هزر و ۳۸۸مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر این استان در داخل و یا به خارج از استان جابه‌جا شده‌اند.

معوان حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، اجرای طرح ایمن سازی یا تجدید ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌هادر ۶مدرسه، بازرسی از ۶۳دستگاه خودرو جهت کنترل اضافه تناژ، انجام گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک به تعداد ۸ مورد، صدور ۴هزار و ۶۰۵برگ معاینه فنی برای وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین را از دیگر اقدامات انجام شده در تیرماه امسال عنوان کرد.