شناسهٔ خبر: 113978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمتر از یک هفته در استان انجام گرفت؛

رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال

رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف ۳ مورد تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان جمعاً به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، سه مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان رفع تصرف شد که یک فقره از آن به اجرای حکم قطعی قضایی انجامید.  

وی افزود: در پی دست درازی زمین خواران به اراضی ملی واقع در شهر نیاسر، یک مورد حکم قضایی قطعی توسط معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در این رابطه اخذ شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ادامه داد: پس از ارسال حکم قضایی به این یگان، با  تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و همکاری کلانتری مربوطه اراضی ملی به مساحت شش هزار و ۴۴۵ مترمربع رفع تصرف کامل شد.  

وی با بیان اینکه ارزش این زمین بیش از ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: با اجرای حکم، مستحدثات موجود نیز قلع و قمع شد.  

سرهنگ باقری بیان داشت: علاوه بر این مورد در یک هفته اخیر یک مود تعرض به اراضی ملی در شهرستان نجف آباد به مساحت یکهزار و ۸۴۴ مترمربع به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رفع تصرف فوری شد.  

وی در خصوص تعرض به ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان سمیرم اذعان داشت: با تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان این زمین ۱۵ میلیارد ریالی نیز رفع تصرف فوری شد.